Jaarverslag 2014

Het jaar 2014 is een enorm succesvol jaar geweest voor Young & Fair! Wij hebben ontzettend veel jongeren bereikt met onze eerlijke boodschap. Met een grote groep enthousiastelingen hebben we hard gewerkt om intern te professionaliseren, onder andere door het opzetten van een intranet, een HRM team en coördinatoren overleggen. Hierdoor zijn we erin geslaagd de lijntjes intern korter te maken, waardoor vrijwilligers elkaar makkelijk kunnen vinden. Daarnaast hebben we ook extern vele stappen gezet, met als absoluut hoogte punt het Fair Fashion Festival met meer dan 1500 bezoekers, een nieuw record!

Verder zijn er mooie nieuwe samenwerkingen opgezet en zijn we dit jaar gestart met het aanbieden van lidmaatschappen. Dit eerste jaar heeft alleen al 52 lidmaatschappen opgeleverd. Vele jongeren hebben zich door onze activiteiten laten informeren en we hopen dat we hen hebben geïnspireerd bewustere aankopen te doen en fair trade een warm hart toe te dragen.

Trots, dat is hoe wij terug kijken op het jaar 2014. Onze vrijwilligers hebben keihard gewerkt om 2014 geslaagd en succesvol te maken We zijn enorm trots en dankbaar voor ieders inzet. Met veel enthousiasme kijken wij uit naar het nieuwe jaar. Op naar een nieuw jaar vol unieke evenementen!

Lees het volledige jaarverslag.