Young & Fair in een nieuw jasje!

Als je de afgelopen tijd een van onze evenementen hebt bezocht, is het je misschien al opgevallen. Young & Fair heeft een nieuw logo! De opbouw van het logo past goed bij de waarden die Young & Fair wil overbrengen. Young & Fair gelooft dat we door kennis te delen over eerlijke consumptie, jongeren in staat stellen bewuster te consumeren. Dit doen wij samen met enthousiaste vrijwilligers via verschillende evenementen, sociale media en onze website, waarbij een positieve benadering voorop staat. Het Young & Fair logo staat voor: verbinding, openheid, positiviteit en eerlijkheid. De ronde vormen en kleuren zijn een afspiegeling van de persoonlijkheid van Young & Fair: energiek, enthousiast, toegankelijk en inspirerend. Young & Fair hoopt met het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl herkenbaarder te worden bij het publiek. Natuurlijk kan een vernieuwde website dan niet achterblijven. Ons communicatieteam is hier achter de schermen druk mee aan de slag. Houd onze kanalen hiervoor in de gaten!

Het logo is ontworpen door Guido Froijen en Lisanne Lentink.

Geschreven door Eveline Boonstra

Dit bericht was geplaatst in Blogs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *